nu får sommaren gärna komma!

Jag kan inte beskriva hur trött jag är på denna jäkla snö just nu. Jag vill bara att den ska försvinna så man kan dra på sig lite vårkläder och se solen titta fram, mums! Fast saken är att när all denna snö ska smälta kommer det inte bli så kul ändå, då blir det till att inhandla ett par gummistövlar som Lisa säger!

Nu kom jag precis hem från stallet i varje fall. För en gångs skull fick jag med mig den tjuriga lilla grisen Ali med mig in utan något större bråk med honom i hagen, det kändes toppen! Stod en lång stund och bara borstade honom, vilket var mysigt eftersom det var ett tag sen sist. Nu måste jag återgå till min engelskauppsats, inte lika kul.

emma.



min fina pumis. & som jag saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0